Onze school gaat samenwerken met Wasconnect - ZuLoSan

ZuLoSan is een samenwerking tussen Wasconnect en de vso-leerlingen van de Anne Flokstraschool. Zulosan levert en installeert alle dispensers voor de toiletomgeving voor bedrijven en instellingen in de regio Zutphen. De verbruiksmaterialen, zoals zeep, toiletpapier en luchtverfrissers worden periodiek aangeleverd met de bakfiets door leerlingen. Voor de leerlingen een stage-ervaringsplek. Voor Wasconnect een mogelijkheid sociaal te ondernemen.

Bijdrage aan Zutphen
ZuLoSan verbind een sociaal goed doel aan haar diensten. Een gedeelte van de opbrengst vanuit ZuLoSan komt ten goede aan diverse sociale projecten waaraan de Anne Flokstraschool verbonden is. Ook zal de Stichting Vrienden van de Anne Flokstraschool profiteren van deze samenwerking.